Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mirus1967
    Ambiente
    • 2010
    • 143
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie

    gdzie :?: :!:
    w lusterku...szkoda, w lusterku
    mirus67
  • Karol1987
    Classic
    • 2009
    • 23

    #2
    Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie

    Witam. Może któryś z forumowiczów zna taki przypadek. Jadąc na trasie w pewnym momencie z 110 KM zrobiło się jakby 70 i silnik zaczął głośniej pracowac. Diagnosta stwierdza przestawiona pompa paliwowa ponad 100*, wymienić rozrząd i ustwaić pompe. wszystko zrobione rolki, pasek pompa ustwaiona na kont 68*. Po przejechaniu kilkuset km pompa znów delikatnie się przestawia- wskazuje komputer. Elektronik twierdzi że to może być zjechany klin na wale... należy znów rozbierać rozrząd. Co wy o tym myślicie? Czy to może być klin na wale?????
    Cały czas do przodu

    Komentarz

    • slavi
      Rider
      • 2004
      • 422

      #3
      Re: Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie

      Zamieszczone przez Karol1987
      Co wy o tym myślicie? Czy to może być klin na wale?????
      Może, ale nie klin tylko podcięcie w wale.
      Musi być dobry ten mechanik że przy takich objawach nie odkręcił śruby "centralnej" i nie sprawdził tego.
      Koszt śruby to ~10pln .... a teraz ta sama robota znów i do tego ...
      Może być zjechany czop wału ... obróbka grana
      Jeśli czop się uratował to nowe kólko i śruba. Obowiązkowo dokręcona według przykazań z ELSY :twisted:

      Komentarz

      • Karol1987
        Classic
        • 2009
        • 23

        #4
        Re: Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie

        Musi być dobry ten mechanik że przy takich objawach nie odkręcił śruby "centralnej" i nie sprawdził tego.
        Koszt śruby to ~10pln .... a teraz ta sama robota znów.[/quote]

        To kolego tą śrubę odkręca się tylko raz? dużo roboty z tym by zobaczyc co z tym klinem?
        Cały czas do przodu

        Komentarz

        • slavi
          Rider
          • 2004
          • 422

          #5
          Re: Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie

          Zamieszczone przez Karol1987
          To kolego tą śrubę odkręca się tylko raz? dużo roboty z tym by zobaczyc co z tym klinem?
          Tak śruba centralna to jednorazówka ... to jedno ze świętych przykazań ELSY :twisted:

          Komentarz

          • Karol1987
            Classic
            • 2009
            • 23

            #6
            Czyli do rozrządu trzeba luknąć jeszcze raz
            Cały czas do przodu

            Komentarz

            • lilo
              RS
              • 2006
              • 4315
              • Mercedes-Benz

              #7
              Kuzyn miał tak samo i okazało się że bezpiecznik był spalony po wymianie wróciło wszystko do normy
              kąt wtrysku się przestawiał
              Daniel

              Komentarz

              • slavi
                Rider
                • 2004
                • 422

                #8
                Zamieszczone przez lilo
                Kuzyn miał tak samo i okazało się że bezpiecznik był spalony po wymianie wróciło wszystko do normy
                kąt wtrysku się przestawiał
                bezpiecznik od czego? :shock: :?

                Komentarz

                • lilo
                  RS
                  • 2006
                  • 4315
                  • Mercedes-Benz

                  #9
                  Zamieszczone przez slavi
                  bezpiecznik od czego?
                  Od kąta wtrysku.
                  Sprawdź to dla pewności chociaż to mało prawdopodobne ale nieraz się zdarza
                  Daniel

                  Komentarz

                  • Karol1987
                    Classic
                    • 2009
                    • 23

                    #10
                    Zamieszczone przez lilo
                    Kuzyn miał tak samo i okazało się że bezpiecznik był spalony po wymianie wróciło wszystko do normy
                    kąt wtrysku się przestawiał
                    Niestety bezpiecznik jest dobry
                    Cały czas do przodu

                    Komentarz

                    • gregorianin
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 215
                      • Octavia II (1Z3)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Przy takich objawach sprawdzić jeszcze N108 - 2 minuty vagiem, jeśli nie działa to szkoda ponownie rozbierać rozrząd a one lubią czasem się psuć.
                      www.DURASOFT.pl

                      -Hamownia podwoziowa
                      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                      -Diagnostyka
                      -Filtry FAP/DPF

                      Komentarz

                      • Karol1987
                        Classic
                        • 2009
                        • 23

                        #12
                        Zamieszczone przez gregorianin
                        Przy takich objawach sprawdzić jeszcze N108 - 2 minuty vagiem, jeśli nie działa to szkoda ponownie rozbierać rozrząd a one lubią czasem się psuć.
                        A co to kolego jest N108? bo niew kumam.
                        Cały czas do przodu

                        Komentarz

                        • gregorianin
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 215
                          • Octavia II (1Z3)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          To jest elektrozaworek odpowiedzialny za regulacje kąta wyprzedzenia wtrysku i znajduje się w pompie wtryskowej.

                          Pozdrawiam
                          www.DURASOFT.pl

                          -Hamownia podwoziowa
                          -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                          -Diagnostyka
                          -Filtry FAP/DPF

                          Komentarz

                          • Mariusz 46
                            Classic
                            • 2014
                            • 17

                            #14
                            Jaki kurwa klin. Mam 500tyś i takich bajek nie grali to się nie psuje a jeśli tak to uciekajcie z motorkiem jak najszybciej bo tam rzeźba poszła tdi jest niezniszczalne

                            Komentarz

                            • alxxx
                              RS
                              • 2010
                              • 1823
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                              #15
                              Mariusz 46, aleś odgrzał... ostatni post: Sob 10 Lip, 10 20:48
                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                              Komentarz

                              • Jacek_193
                                Classic
                                • 2009
                                • 27

                                #16
                                Możliwe że zaciera się tłok przestawiacza kąta wtrysku.
                                Miałem podobny przypadek. Pompa nie powinna się sama przestawić.
                                Wg/ mnie zaczyna się coś dziać niedobrego właśnie z przestawiaczem kąta wtrysku.
                                Podepnij vaga i zrób logi i będzie wszystko jasne.

                                Komentarz

                                Pracuję...